суббота, 29 ноября 2014 г.

Характеристика діяльності учителя історії та правознавства Рафєєва Миколи Миколайовича

Характеристика діяльності учителя історії та правознавства
Новоград-Волинської  загальноосвітньої  школи І - ІІІ ступенів №10                 художньо-естетичного профілю Житомирської області

РАФЄЄВА
Миколи   Миколайовича
 
        Рафєєв Микола Миколайович  має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю викладач історії та правознавства та працює за отриманим фахом у Новоград-Волинській  загальноосвітній  школі І - ІІІ ступенів  № 10 художньо - естетичного профілю Житомирської області з 30 серпня 1999 року.
        Рафєєв Микола Миколайович  має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель», присвоєні рішенням атестаційної комісії управління освіти і науки Новоград – Волинської міської ради в 2009 році.
      У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 16 годин на тиждень.
      У 2011 році Рафєєв М.М. підвищив кваліфікацію у Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на очно - заочних курсах навчання  (посвідчення № 482 від 08 червня 2011 року).
      За час роботи у закладі освіти Рафєєв М.М. забезпечує високий рівень викладання історичних дисциплін відповідно до навчальних програм та з дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти.  
     Рафєєв Микола Миколайович відзначається високим рівнем професіоналізму, ініціативи. Володіє ефективними методами, формами, прийомами організації навчально – виховного процесу. Має високу наукову, теоретичну і методичну підготовку.
     Микола Миколайович постійно вдосконалює власний методичний рівень, багато працює над формуванням в учнів історичної культури, цілісного історичного образу нашої країни як суверенної держави, ставленням до нашої планети як до спільного дому. Розвиваючи творче мислення учнів, їх здатність до критичного мислення та вміння робити власні висновки  на основі отриманих знань, формує в учнів наукові погляди на суспільство та місце людини в сучасному суспільстві.
     Уроки проводить на високому методичному рівні. Кожному уроку передує ґрунтовна підготовка, чітке визначення теми та завдання уроку. Уміло здійснює міжпредметні зв’язки. В роботі дотримується принципів доступності, послідовності, науковості, свідомості та активності, зв’язку  навчання з життям. Активно впроваджує інноваційні технології, вдумливо використовує досягнення педагогічних, психологічних наук, передового педагогічного досвіду. Добре володіє традиційними технологіями навчання, працює над їх модернізацією, здійснює інноваційний підхід. Домінуючою на уроках Рафєєва М.М. стала технологія особистісно – зорієнтованого навчання. Вчитель успішно використовує такі інноваційні технології навчання як метод «Прес», робота в парах і малих групах, «Діалог Сократа», історичний диктант, повідомлення учнів та інше.
      У повсякденній роботі вчитель на високому рівні володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі. Рафєєв Микола Миколайович володіє широким спектром стратегії навчання; уміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; застосовує нестандартні форми проведення уроку; активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів.
         Рафєєв М.М. постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів; на високому рівні володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи. Результатом роботи вчителя є високий рівень засвоєння учнями навчального матеріалу та якості отриманих знань.
        Рафєєв М.М. добре володіє методикою організації навчальної діяльності в групах, розвиваючи в учнів вміння працювати разом, нести індивідуальну відповідальність за роботу в колективі, вчить шукати свій спосіб роботи, активізувати роботу інших учнів. Велику увагу приділяє роботі з обдарованими та здібними учнями.
    
        Микола Миколайович багато працює над розробкою та створенням дидактичного та роздаткового матеріалу, сприяє зміцненню матеріально – технічної бази викладання предмета. В центрі педагогічної діяльності вчителя – розвиток соціально – активної особистості, тому кілька років працював над проблемною темою «Технологія формування наукових понять в учнів на уроках історії». Остання проблемна тема, за якою працює вчитель – «Формування в учнів полікультурної компетенції як  основної складової громадянсько – демократичного суспільства».
       Активно впроваджує форми та методи організації навчально – виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів.
       Рафєєв М.М. вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально – виховного процесу в навчальному закладі, надає практичну допомогу іншим працюючим педагогам, користується авторитетом серед колег, учнів та їх батьків. М.М. Рафєєв бере активну участь у роботі шкільного методичного об'єднання вчителів гуманітарного циклу, міському методичному об'єднанні вчителів історії та правознавства. Передає свій педагогічний досвід колегам через проведення відкритих уроків, виступів на семінарах, конференціях, педагогічних виставках. Значну увагу вчитель приділяє роботі з обдарованою молоддю, підготовлені ним учні є  призерами предметних олімпіад, конкурсів.
     Рафєєв Микола Миколайович відповідає займаній посаді та йому можна дозволити взяти участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року - 2015» у номінації  «Правознавство».
    
 Директор  школи                                               ___________                         В.Г.Федорчук
                                                                                                   (підпис)                                 (ініціали,прізвище)

Заступник директора з НВР                                 ___________                      А.В. Вакульчук
                                                                                  (підпис)                                    (ініціали, прізвище)




29. 10. 2014 року       






1 комментарий:

  1. Дякую за цікаву інформацію. А є щось про посвідку на постійне проживання https://vidnazhitelstvo.com/posvidka-na-postijne-prozhivannya/ чи можливо щось про вид на проживання? Мені потрібна свіжа інформацію із законів та нормативно правових актів цих років.

    ОтветитьУдалить