вторник, 2 декабря 2014 г.

Власний педагогічний портрет
В школі я працюю з 1994 року після звільнення із лав Збройних 
Сил України, в тому  числі в ЗОШ № 10 з 1999 року. 
      Переможець міського конкурсу «Учитель року - 2008» 
в номінації «Захист  Вітчизни», лауреат міського конкурсу
 «Учитель року - 2008» в номінації   «Історія»,  
лауреат міського конкурсу «Учитель року - 2002»
 в номінації « Правознавство», дипломант обласної виставки 
«Педагогічний досвід та  інновації в навчально – виховному
 процесі – 2002, 2013». 
    Працюю над проблемною темою «Формування в учнів 
полікультурної  компетенції як основної складової 
громадянсько – демократичного суспільства». 
Намагаюся різними методами проведення уроків допомогти 
 учням оволодити певними якостями, вміннями, які повинен 
мати випускник української школи, а саме:
·        бути гнучким, мобільним, конкурентоздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;
·        критично мислити;
·        використовувати знання як інструмент для розвязання життєвих проблем;
·        генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;
·        володіти комунікативною культурою, вміти працювати в команді;
·        вміти запобігати та виходити з будь – яких конфліктних ситуацій;
·        цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистому плані, так і в інтересах суспільства, держави;
·        уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвітку і самовдосконалення;
·        бережно ставитись до свого здоровя та здоровя інших як до найвищої цінності;
·        бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.
      Уроки  організовую за такими принципами, як доступність, систем ність, науковість, глибину розкриття,  не стереотипність, структурну різноманіт- ність. Широко використовую диференціацію й інтеграцію навчання.
      Постійно застосовую сучасні інтерактивні технології навчання.  Майже на кожному уроці використовую технологію «випереджувального навчання».
      Вивчаю і впроваджую передовий педагогічний досвід Баханова К.О., Телєгіної Л.В., Гошкової Л.О. та інших, методичні розробки уроків, позаурочних і позакласних заходів, що друкуються в журналах «Історія в школі», «Історія в школах України»,  «Все для вчителя»,  та ін.
       Значну увагу приділяю особистісно зорієнтованому навчанню та впровадженню наукових понять на уроках правознавства. Намагаюся постійно самовдосконалюватися, відвідую уроки колег, семінари, різні наради. Переконався у правильності вислову «Хочеш дати знань на копійку – знай сам на гривню».
      З учнями підтримую доброзичливі стосунки, бачу в кожному з них перш за все особистість. Велику увагу приділяю самостійної роботі учнів. Намагаюся, щоб мої уроки відповідали всім вимогам до сучасного уроку – виховним, організаційним, гігієнічним. Для стимулювання роботи учнів використовую метод пізнавальних ігор, переконань, заохочень, вимог, створення ситуації успіху.
      Я прагну навчити своїх учнів бачити себе кращими у всьому. Тому в основу  своєї педагогічної діяльності вже протягом більше 40 років ставлю розвиток моральних, інтелектуальних й освітніх здібностей учнів. Це, на мою думку, головне завдання кожного вчителя.
       Багато часу віддаю на позаурочну і позакласну роботу,  особливо під час підготовки до різних конкурсів з історії та правознавства, місячника історії, правознавства та географії. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий