Власний педагогічний портрет
В школі я працюю з 1994 року
після звільнення із лав Збройних
Сил України, в тому числі в ЗОШ № 10 з 1999 року.
Сил України, в тому числі в ЗОШ № 10 з 1999 року.
Переможець міського конкурсу
«Учитель року - 2008»
в номінації «Захист Вітчизни», лауреат міського конкурсу
«Учитель року - 2008» в номінації «Історія»,
лауреат міського конкурсу «Учитель року - 2002»
в номінації « Правознавство», дипломант обласної виставки
«Педагогічний досвід та інновації в навчально – виховному
процесі – 2002, 2013».
в номінації «Захист Вітчизни», лауреат міського конкурсу
«Учитель року - 2008» в номінації «Історія»,
лауреат міського конкурсу «Учитель року - 2002»
в номінації « Правознавство», дипломант обласної виставки
«Педагогічний досвід та інновації в навчально – виховному
процесі – 2002, 2013».
Працюю над проблемною темою
«Формування в учнів
полікультурної компетенції як основної складової
громадянсько – демократичного суспільства».
Намагаюся різними методами проведення уроків допомогти
полікультурної компетенції як основної складової
громадянсько – демократичного суспільства».
Намагаюся різними методами проведення уроків допомогти
учням оволодити певними якостями,
вміннями, які повинен
мати випускник української школи, а саме:
мати випускник української школи, а саме:
·
бути гнучким,
мобільним, конкурентоздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство,
презентувати себе на ринку праці;
·
критично мислити;
·
використовувати
знання як інструмент для розв’язання життєвих
проблем;
·
генерувати нові
ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;
·
володіти
комунікативною культурою, вміти працювати в команді;
·
вміти запобігати
та виходити з будь – яких конфліктних ситуацій;
·
цілеспрямовано
використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й
особистому плані, так і в інтересах суспільства, держави;
·
уміти здобувати,
аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для
індивідуального розвітку і самовдосконалення;
·
бережно ставитись
до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої цінності;
·
бути здатним до
вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.
Уроки
організовую за такими принципами, як доступність, систем ність,
науковість, глибину розкриття, не
стереотипність, структурну різноманіт- ність. Широко використовую диференціацію
й інтеграцію навчання.
Постійно застосовую сучасні інтерактивні
технології навчання. Майже на кожному
уроці використовую технологію «випереджувального навчання».
Вивчаю і впроваджую передовий
педагогічний досвід Баханова К.О., Телєгіної Л.В., Гошкової Л.О. та інших,
методичні розробки уроків, позаурочних і позакласних заходів, що друкуються в
журналах «Історія в школі», «Історія в школах України», «Все для вчителя», та ін.
Значну увагу приділяю особистісно
зорієнтованому навчанню та впровадженню наукових понять на уроках
правознавства. Намагаюся постійно самовдосконалюватися, відвідую уроки колег,
семінари, різні наради. Переконався у правильності вислову «Хочеш дати знань на
копійку – знай сам на гривню».
З учнями підтримую доброзичливі стосунки,
бачу в кожному з них перш за все особистість. Велику увагу приділяю самостійної
роботі учнів. Намагаюся, щоб мої уроки відповідали всім вимогам до сучасного
уроку – виховним, організаційним, гігієнічним. Для стимулювання роботи учнів
використовую метод пізнавальних ігор, переконань, заохочень, вимог, створення
ситуації успіху.
Я прагну навчити своїх учнів бачити себе
кращими у всьому. Тому в основу своєї
педагогічної діяльності вже протягом більше 40 років ставлю розвиток моральних,
інтелектуальних й освітніх здібностей учнів. Це, на мою думку, головне завдання
кожного вчителя.
Багато часу віддаю на позаурочну і
позакласну роботу, особливо під час
підготовки до різних конкурсів з історії та правознавства, місячника історії,
правознавства та географії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий